TUTAJ ZNAJDZIESZ ODPOWIEDZI NA
Najczęściej pojawiające się pytania
Zamówienia można składać także telefonicznie lub mailowo (bok@enermo.pl)
Kto może zostać klientem sklepu?
Klientem sklepu może zostać osoba pełnoletnia posługująca się polskim dowodem osobistym i posiadająca polski adres zameldowania.
Kiedy zamówienie zostanie wysłane?
Zamówienie zostanie wysłane po opłaceniu pro-formy lub następnego dnia roboczego.
Jaki jest koszt wysyłki?
Koszt wysyłki kurierem drobnicowym to 22 zł netto.
Koszt wysyłki palety to 160 zł netto.
Koszt wysyłki palety z modułami to 265 zł netto.
Czy są dostępne rabaty/kupony rabatowe?
Tak, zamówienia większej ilości produktów są premiowane rabatem.
Rabat -1% za zamówienie powyżej 20 000 zł netto.
Dostępne są także kody rabatowe na poszczególne towary.
Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?
Status zamówienia można sprawdzić w zakładce “zamówienie“.
Czy mogę zwrócić zakupione towary?
Zwrot zakupionych towarów jest możliwy do 14 dni po dostarczeniu przesyłki oraz w nienaruszonym stanie.
Jak zgłosić reklamację?
Reklamacje mogą być składane z tytułu rękojmi (do 24 miesięcy) lub gwarancji – więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie i na stronie producenta.
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Jest taka możliwość po uprzednim powiadomieniu sprzedawcy/opiekuna handlowego.
Masz jakieś pytania?