Faq - odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.

TUTAJ ZNAJDZIESZ ODPOWIEDZI NA

Najczęściej pojawiające się pytania

Zamówienia można składać także telefonicznie lub mailowo (bok@enermo.pl)

Klientem sklepu może zostać osoba pełnoletnia posługująca się polskim dowodem osobistym i posiadająca polski adres zameldowania.

Zamówienie zostanie wysłane po opłaceniu pro-formy lub następnego dnia roboczego.

Koszt wysyłki kurierem drobnicowym to 22 zł netto.

Koszt wysyłki palety to 160 zł netto.

Koszt wysyłki palety z modułami to 265 zł netto.

Tak, zamówienia większej ilości produktów są premiowane rabatem. 

Rabat -1% za zamówienie powyżej 20 000 zł netto.

Dostępne są także kody rabatowe na poszczególne towary.

Status zamówienia można sprawdzić w zakładce “zamówienie“.

Zwrot zakupionych towarów jest możliwy do 14 dni po dostarczeniu przesyłki oraz w nienaruszonym stanie.

Reklamacje mogą być składane z tytułu rękojmi (do 24 miesięcy) lub gwarancji – więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie i na stronie producenta.

Jest taka możliwość po uprzednim powiadomieniu sprzedawcy/opiekuna handlowego.

Masz jakieś pytania?